איך מכינים שולחן שוק בשרי בעצמינו? המדריך המלא

אוכל ביתי בקלות
שולחן שוק

שולחן שוק כבר הפך מזמן לאחת האופציות המועדפות על כל מי שחוגג אירוע. במקום להשקיע כמו בעבר בעריכת שולחנות והגשת מנות אישיות לכל אורח, היום מעמידים שולחן מרכזי המכונה שולחן שוק. שולחן שמתאפיין במגוון רחב של מנות שמונחות על השולחן וכל אורח לוקח לעצמו לפי מה שהוא רוצה לאכול, בכמות שהוא רוצה עם התוספות שהוא יבחר ובכך הוא למעשה ירכיב לעצמו את המנה בצורה מדויקת.

אך השאלה הגדולה היא איך מתחילים להיערך לאירוע עם שולחן שוק שכזה? אל דאגה בשביל זה אנחנו כאן.

השקיעו בנראות של שולחן השוק

המטרה של הכנת שולחן השוק היא שבעצם כל אורח שייכנס לאירוע, יראה מיד את שולחן השוק שהוא עמוס במנות מכל הסוגים, זה יכול להיות מנות קלילות כמו מנות פינגר פוד, סלטים חיים ופירות למשל. בשולחן השוק חשוב להניח לצד המנות הקלילות גם את המנות העיקריות שיוגשו בהתאם לקונספט בצורה יצירתית המתאימה לשולחן שוק. חשוב מאוד שתשקיעו בנראות של השולחן שתהיה מזמינה ומגרה ולא תשימו סתם אוכל על השולחן, הדגש הוא על ארגון נכון ומסודר של השולחן כך שכל מנה שתבחרו להגיש תיראה בצורה הכי מושכת וכל אורח יוכל להתרשם מהשולחן.

השקיעו בשולחן שוק מפנק

משימה נוספת שעליכם לעשות היא להשקיע בשולחן שוק מפנק ומגוון. אחד מהפרמטרים להצלחת שולחן שוק היא שפע! אבל אל תגזימו שלא תמצאו את עצמכם זורקים אוכל. שולחן שוק אמור להיות מלא ושופע מה שמעניק לאורחים תחושה שדאגתם לפנק אותם בהכי טוב שיש. חשוב לבחור כל מנה בקפידה כדי שכל אורח יוכל לבחור את מה שמתאים לו. התחושה שתרצו שכל אורח ירגיש היא של שפע ופירגון כאשר הכול מונח לפניהם והם רק צריכים לבוא ולמלא את הצלחת.

שולחן שוק שיהיה מרכז האירוע

שימו לב למיקום של השולחן. הוא חייב להיות מרכזי ובולט כדי שכולם יראו אותו מיד בכניסתם לאולם ומצד שני שהוא יהיה נגיש לכולם ויהיה אפשרי לגשת מכל כיוון מבלי שיווצר עומס מיותר סביב השולחן.

מי יכין לכם את שולחן השוק?

אז האמת שאפשר בהחלט לעשות את זה לבד. עם קצת ידע, רצון, תכנון ואסתטיקה, תוכלו בקלות ליצור שולחן טעים, שופע ומזמין. ברור שתמיד תוכלו ללכת על האופציה הקלה יותר של הזמנת שולחן כזה. לפרטים על הזמנת שולחן שוק לאירועים.

לכתבה הקודמת