צורת הבישול המנצחת לאירוח ביתי- בישול ביתי מול קייטרינג חלבי

אוכל ביתי בקלות
מגשי אירוח

אין אירוע בלי אוכל. אנחנו לא יכולים לשבת בשולחן עם אורחים מבלי להגיש משהו טעים לנשנש. כדי לדעת מה להכין חשוב לבדוק מהו אופי האירוע או האירוח ומהי המטרה שלנו בפגישה יחד- זה מה שישפיע על סוג האוכל שנגיש. אפשר לומר שמכל מנות הגורמה וכל המנות הכי מיוחדות שאפשר למצוא היום במסעדות, המאכלים הביתיים הם אלו שמככבים תמיד. הטעמים הביתיים והאוכל שמזכיר לנו את הטעמים של בית אמא או בית סבתא, הם אלו שתמיד מצליחים לחמם לנו את הלב ולרגש אותנו.

אז אם מדובר באירוע ולא משנה באיזה סדר גודל מדובר, תמיד כדאי לשקול להגיש את האוכל האוטנטי והביתי.

מה לבחור – בשרי או חלבי?

השאלה הקבועה שעולה בדרך כלל לקראת אירועים היא על איזה אוכל ללכת הפעם? האם להישאר על הקו המוכר של אוכל בשרי וקצת כבד או לגוון ולפנות לכיוון החלבי? הדילמה היא בהחלט קשה בגלל שהרבה אנשים מעדיפים את האוכל הבשרי אך חשוב לגוון.

איך מחליטים?

אז האמת היא שלא נוכל תמיד לקלוע לטעם של כולם, אבל חשוב לגוון את סגנון הארוחות מפגישה לפגישה כדי לנסות טעמים חדשים שיוסיפו הרבה צבע וטעם לשולחן ועדיין יהיו ממש ממש טעימים!

כדי להנות מארוחה מיוחדת וטעימה אפשר להגדיל ראש ולהתחיל לחשוב מעט בצורה שונה על המנות שנגיש. גם אם אתם בדרך כלל עושים על האש או מכינים מנה בשרית אחרת, תפתיעו את החברים במנות מיוחדות. אפשר להשוות את זה לאירועים, בדרך כלל אירועים קלאסיים כמו חתונות, בריתות או אירועי בר מצוות מחייבים אתכם בהגשת אוכל בשרי ואורחה כבדה ומסודרת, אך בשנים האחרונות אנחנו רואים שינוי שמתבטא בהגשת מנות חלביות מושקעות וכך האורחה היא לא רק טעימה מאוד ועשירה אלא שהיא שונה מהסטנדרט ואנשים ממש מתרגשים ונהנים מהשינוי המסורתי.

לסיכום

לעיתים, הקושי שביציאה מאזור הנוחות הוא סתם "תוקע לנו מקלות בגלגלים" כי דווקא בהגשת מנות חלביות ניתן לגוון הרבה יותר, אפשר ליצור מנות מגוונות שיקלעו לטעם של כל הסועדים. אם אתם לא רוצים לטרוח ולהכין תמיד תוכלו להזמין מגשי אירוח חלבי כשר, אתם תופתעו מההתלהבות של כל האורחים. אירוע כזה יהיה בהחלט בלתי נשכח!

לכתבה הקודמת לכתבה הבאה