מתכון לפצפוצי אורז עם שוקולד שאתם חייבים להכין!

אוכל ביתי בקלות
מתכון לפצפוצי אורז עם שוקולד

זמן הכנה: 10 דקות

זמן בישול:

כמות מנות: 40

ארבעה מרכיבים בלבד, ויש לכם פצפוצי אורז קריספים מצופים בשוקולד שפשוט אי אפשר להפסיק לאכול! ושלא תגידו שלא הזהרתי 😊. מדובר במתכון כל כך קל ומהיר, שמתאים במיוחד לימי חופשה או לשעות אחר הצהריים שבהם מחפשים משהו מתוק להכין יחד עם הילדים.

המתכון הבא הוא מתכון ממש פשוט, שכיף להכין אותו יחד עם הילדים. הם יכולים לעזור לערבב, לשפוך לתבניות ולהתלכלך קצת בשוקולד – כי מי מאיתנו לא אוהב ללקק את האצבעות כשמסיימים להכין מתוק?

ממתק מתוק ובריא

פצפוצי האורז המצופים בשוקולד הם לא רק טעימים, אלא גם יכולים להיות תחליף נהדר למתוקים תעשייתיים פחות בריאים. נכון, הם מכילים שוקולד, אבל אם בוחרים בשוקולד מריר איכותי עם אחוזי קקאו גבוהים, מתקבל חטיף שוקולדי עם פחות סוכר ויותר נוגדי חמצון. בנוסף, פצפוצי האורז עצמם נותנים קראנצ' נהדר ומוסיפים למנה מרקם ייחודי שמשתלב נפלא עם השוקולד הנמס.

אז אם אתם מחפשים משהו מתוק אבל קצת יותר בריא, זה בהחלט יכול להיות הפתרון המושלם. הילדים ייהנו מהטעם הקריספי, ואתם תהיו שמחים לדעת שהם אוכלים משהו קצת יותר טוב.

באיזה סוג שוקולד כדאי להשתמש?

אתם יכולים להשתמש בשוקולד חלב לגרסה המתוקה יותר, שמזכירה את הטעם המוכר של כדורי שוקולד מהילדות. אבל, אם אתם מחפשים משהו קצת יותר מתוחכם ובוגר, נסו להשתמש בשוקולד מריר. הוא נותן טעם עמוק ועשיר יותר שמשתלב נפלא עם הקראנצ'יות של פצפוצי האורז.

ואני בכלל אוהבת לשלב חצי-חצי – שוקולד חלב ושוקולד מריר יחד. ככה מתקבל טעם מתוק עדין שלא משתלט, והאיזון בין המרירות למתיקות הופך את כל המנה למושלמת! זה מתאים במיוחד אם אתם מכינים את הפצפוצים לחברה או למשפחה, כי זה עונה על הטעם של כולם.

איך לשמור את הפצפוצי אורז טריים?

כדי לשמור את פצפוצי האורז בשוקולד טריים לאורך זמן, כדאי לשמור אותם בכלי אטום בטמפרטורת החדר או במקרר. השוקולד יישאר קשה והפצפוצים ישמרו על הקראנץ' שלהם. אם אתם מכינים כמות גדולה ורוצים לשמור אותם לתקופה ארוכה יותר, אפשר להקפיא אותם – כל מה שצריך הוא להוציא אותם מהמקפיא כמה דקות לפני ההגשה והם יחזרו להיות קריספיים וטעימים כמו ביום הראשון.

פצפוצי אורז מצופים בשוקולד הם בדיוק אותו מתכון קליל ומנחם שכל אחד צריך במטבח שלו. מתכון שאפשר להכין לבד או עם הילדים, ליהנות מכל רגע בתהליך ההכנה והכי חשוב – להתענג על כל ביס. אז אם גם אתם מחפשים משהו מתוק וקליל להכין, או סתם בא לכם פינוק ביתי לצד הקפה – פצפוצי האורז האלה הם בדיוק בשבילכם.

קדימה, גשו למטבח והתחילו להכין – אני מבטיחה שהחיוכים לא יאחרו לבוא 😊.

פריסת הדפסה
  • זמן הכנה: 10 דקות
  • סך הכל זמן: 1 שעה
  • כמות מנות: 40

מצרכים

  • 2 כוסות פצפוצי אורז
  • 2 כפות שמן קנולה
  • 2 כפיות מים חמים
  • 200 גרם שוקולד , איזה שאתם אוהבים
  • כף חמאה

אופן ההכנה

  • 1)

    נשבור את השוקולד לחתיכות גדולות בקערה ונשים בה את החמאה יחד עם המים החמים, נכניס למיקרו לדקה, נוציא ונערבב היטב, אם עדין יש גושים, נכניס לחצי דקה נוספת.

  • 2)

    נקח את פצפוצי האורז, ניצור כדורים ונטבול אותם בקערת השוקולד הנמס, במידה והשוקולד מתקרר תחזירו למיקרו לחצי דקה.

  • 3)

    נסדר את פצפוצי האורז הטבולים בשוקולד במנג'טים ונכניס לקופסא ולמקרר לשעה.

רעיונות לשדרוג פצפוצי האורז בשוקולד

כמו בכל מתכון בסיסי, יש המון דרכים לשדרג את פצפוצי האורז ולהפוך אותם לעוד יותר מעניינים:

  • שילוב אגוזים קצוצים: הוסיפו מעט אגוזי לוז, שקדים או אגוזי מלך קצוצים למתכון. זה יוסיף קראנץ' נוסף וטעם אגוזי נפלא שמשתלב נהדר עם השוקולד.
  • פירות יבשים קצוצים: אם בא לכם להוסיף עוד קצת מתיקות, אפשר לשלב פירות יבשים כמו חמוציות, צימוקים או משמשים קצוצים. הם יעניקו לפצפוצים טוויסט פירותי ויחדדו את הטעמים.
  • קורט מלח גס: לפעמים כל מה שצריך הוא קורט מלח גס מעל הפצפוצים. המלח ידגיש את המתיקות של השוקולד וייתן טעם עשיר ומיוחד שמזכיר חטיפים יוקרתיים.
  • פצפוצים עם שוקולד לבן: רוצים להפוך את הפצפוצים למשהו מפתיע במיוחד? נסו להשתמש בשוקולד לבן במקום בשוקולד חלב או מריר. מתקבל טעם מעניין ויוצא דופן שמחמיא לקריספיות של האורז.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

למתכון הקודם למתכון הבא