8 מתכונים לעוגיות ועוגות שכולם אוהבים

אוכל ביתי בקלות
מתכונים לעוגיות ועוגות שכולם אוהבים

אם אתם מארחים ואתם בדילמה איזה מתכון הכי מתאים כקינוח, או סתם כדי לא להוציא שוב פעם עוגיות קנויות (לא שיש בזה משהו רע 😉) אספתי במיוחד עבורכם 13 מתכונים של עוגיות ועוגות סופר קלילות להכנה, שכולם אוהבים. שמתי דגש שכל אחד מהמתכונים שברשימה הם מתכונים שאפשר להכין בגג 15 דקות עבודה, אתם יודעים עד שהאורחים יגיעו.

ובכלל לא מדובר פה רק על זמן אירוח, אלו עוגיות ועוגות משולמות לשבת וסתם בשביל להשאיר על השיש ולנשנש במהלך השבוע. בקיצור, הבנתם את הרעיון! בואו נגיע לעיקר, הינה הרעיונות לעוגות והעוגיות שאני הכי אוהבת

8 מתכונים שוטים לעוגות ועוגיות

מתכון לעוגת גזר בריאה

עוגת גזר רעיון לעוגה פשוטה וטעימה שכולם אוהבים
עוגת גזר רעיון לעוגה פשוטה וטעימה שכולם אוהבים

את עוגת הגזר הזו אני מכינה כבר שנים, ותמיד היא יוצאת כל כך טעים! בכלל, בעיני עוגת גזר לא מקבלת את כל הקרדיט שמגיע לה, מדובר בעוגה רכה ומתוקה, שהמתיקות שלה מגיעה מירק בשונה מעוגות אחרות שהמתיקות מגיעה מסוכר מעובד. גם מבחינת הכנה, העוגה סופר קלה ומהירה להכנה! אני באמת מפצירה בכם לנסות להכין את עוגה הזו לפחות פעם אחת!

למעבר למתכון של עוגת הגזר שלי לחצו כאן

עוגיות אוזני פיל בחמש דקות עבודה

מתכון לעוגיות אוזני פיל מבצק עלים
עוגיות אוזני פיל, או בשמן השני- העוגיות האהובות עלי בעולם

אם אתם מחפשים מתכון לעוגיות מהירות שמוכנות תוך מספר דקות, בלי הרבה עבודה, עוגיות אוזני פיל הן העוגיות עבורכם! מדובר בעוגיות סופר מהירות להכנה, ממש תוך מספר דקות תוכלו לשלוח אותן לתנור ולהתפנות לשאר הסידורים שלכם וכל זה מבלי לוותר על הטעם.

ממליצה במיוחד למי שמחפש מתכון לעוגיות שמגיעים לצד הקפה או התה 😊

למעבר למתכון של עוגיות אוזני הפיל שלי לחצו כאן

עוגת גבינה עם ביסקוויטים

עוגת ביסקוויטים פשוטה
עוגת ביסקוויטים פשוטה וטעימה

עוגת גבינה עם שכבת ביסקוויטים טעימה בתחתית העוגה, היא אחת העוגות הפשוטות והמהירות להכנה, מבלי לוותר על נראות וטעם מצוין. את העוגה הזו אני מכינה כמעט כל שבוע, פעם בתבנית עגולה ופעם בתבנית פיירקס מרובעת, העוגה נשמרת מצוין במקרר 3-4 ימים ואפילו משתבחת עם הזמן (בזכות זה ששכבת הביסקוויטים סופגת את הטעם של הגבינות).

למעבר למתכון של עוגת ביסקוויטים שלי לחצו כאן

עוגיות שוקולד צ'יפס צ'אנקיות מושלמות

מתכון לעוגיות שוקולד ציפס טעימות
מתכון לעוגיות שוקולד ציפס טעימות

אני יודעת שיש ברשת מאות (אם לא אלפי) מתכונים לעוגיות שוקולד צ'יפס, אבל אני מבטיחה לכם שהעוגיות שוקולד צ'יפס שלי הכי טעימות. אני כל כך בטוחה בהבטחה הזו שהמתכון שלי מלווה אותי כבר עשרות שנים, במהלכן כל הזמן ניסיתי לאתגר את עצמי במציאת מתכון טוב יותר, אך תמיד בסופו של דבר חזרתי למתכון הזה, העוגיות מתקבלות קראנצ'יות בצדדים ובתחתית העוגייה ופריכות במרכז העוגייה- בדיוק כמו שמצופה מעוגיות שוקולד צ'יפס מצוינת באמת.

למעבר למתכון של עוגת שוקולד צ'יפס שלי לחצו כאן

בראוניז שוקולדי שאי אפשר לסרב לו

בראוניז קל להכנה
ריבועי בראוניז עם המון שוקולד, חלום!

בראוניז היא העוגה האהובה על בעלי, לכן, גם כאן מדובר במתכון לעוגה שאני יכולה להתחייב בפניכם שיצא לכם מושלם וכולם ייהנו ממנו. אני מכינה את המתכון הזה כמעט כל שבת וכמעט תמיד העוגה נגמרת עד צאת השבת, כאלו אנחנו, אוהבי מתוק ושוקולד 😉😋. אם אתם מחפשים מתכון לעוגה בימי הקיץ החמים, תמיד תוכלו לשדרג את הגשת העוגה על ידי הוספת כדור גלידה מפנק ליד העוגה, אני ממליצה במיוחד על גלידת וניל כדי לא להגזים עם המתוק, אך כל גלידה תלך כאן טוב.

למעבר למתכון של עוגת הבראוניז שלי לחצו כאן ויש גם גרסא של בראוניז פרווה

עוגיות גרנולה קראנצ'יות שאי אפשר להפסיק לאכול

עוגיות גרנולה פרווה מתכון
עוגיות גרנולה ממכרות

עוגיות הגרנולה של חמתי הן עוגיות נפלאות שאני ממש אוהבת, הבעיה היחידה איתן היא שהיא אפשר להפסיק לאכול אותן, וזו בעיה אמיתית, כי אם כל הכבוד לשיבולת שועל, הן לא בדיוק עוגיות דיאטטיות, מעבר לזה – רוצו להכין ותחזרו לספר לי איך יצא, כי אני בטוחה שייצא לכם מדהים.

למעבר למתכון של עוגת גרנולה שלי לחצו כאן

עוגת מייפל של פעם

מתכון לעוגת מייפל
עוגת מייפל בתבנית חד פעמית, יש יותר מפנק מזה?

עוגת מייפל ואני זה סיפור אהבה אמיתי, אומנם מדובר בעוגה פשוטה במיוחד, שהחלק הכי ארוך כאן הוא חיתוך האגוזים שנפזר מעליה (למרות שבנינו, היא טעימה גם בלי) ועדין, מדובר באחת העוגות הנוסטלגיות והטעימות ביותר שאני מכירה. מדובר במתכון סופר פשוט וקל, שעושה ריח מדהים בכל הבית, וכל ביס ממנה יזכיר לכם את הילדות הרחוקה והמקסימה. חובה לנסות ולהכין!

למעבר למתכון של עוגת המייפל שלי לחצו כאן

כדורי שוקולד הכי טעימים שיש

מתכון לכדורי שוקולד קלים להכנה שכיף להכין עם הילדים
מתכון לכדורי שוקולד קלים להכנה שכיף להכין עם הילדים

כדורי שוקולד הן נשנוש שאף אחד לא יכול בפיניהם, ולמרות שנראה כאילו לוקח להכין אותם המון זמן, הם בעצם דיי פשוטים ומהירים להכנה. ואם יש לכם גם ילדים זה יכול להפוך לאחלה של בילוי לאחרי הצהריים, המתכון לכדורי שוקולד שלי מלווה אותי כבר שנים רבות, הקסם שלו הוא פשוט העובדה שהוא ממש פשוט, וזה כל היופי, בסיום אתם תקבלו כדורי שוקולד טעימים, לא מתוקים מדיי אך גם ללא טעם מר של קקאו, פשוט כדורי שוקולד מושלמים (!) אה ושלא תגידו שלא אמרתי – תכפילו את הכמויות מראש😉

למעבר למתכון של כדורי השוקולד שלי לחצו כאן

לכתבה הקודמת לכתבה הבאה